Kernel 2.4.27-0.1 - pytanie/uwaga

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 26 Cze 2004, 16:56:59 CEST

Skompilowałem sobie dzisiaj testowo kernel24-2.4.27-0.1 z CVS-u na Ra+.
zbudowało się poprawnie, wstało jak należy... ale. Jest jeden zgryz. Na
dobrą sprawę dwa, ale jednen istotny, drugi nie.

Najpierw ten istotny - na dzień dobry top pokazuje mi 50% wykorzystania
procesora. Specjalnie uruchomiłem w single'u i też jest 50% przy braku
jakiejkolwiek aplikacji. Wszystko zżera "system". Ciekawe jest to, że
liczniki w /proc/uptime wzrastają równo. Może jest to tylko wina top-a? Nie
mogę sprawdzić raportów na bugs.pld.pl bo nie działa. Dlatego piszę tutaj.

Druga sprawa jest mniej istotna, ale może być związana z tą pierwszą. Po
uruchomieniu vmware mam w logach non stop takie coś:

Jun 26 16:34:22 slaptop kernel: rtc: lost some interrupts at 256Hz.
Jun 26 16:34:22 slaptop kernel: rtc: lost some interrupts at 256Hz.

I tak w kółko, aż wyłączę maszynę wirtualną. Wtedy to staje. Na kernelu
2.4.24-03 to nie występuje, dlatego myślę, że się to w jakiś sposób wiąże z
pierwszą sprawą.

Czy ktoś potrafi powiedzieć, dlaczego tak się to zachowuje? Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498