Jaki sprzęt pod AC

Sob, 26 Cze 2004, 23:25:48 CEST

Osóbka znana jako Jakub Piotr Cłapa, wystukała:

> Jak już raz napisałem - na binarnych sterownikach odpaliłem TVout.
> Jedynie dual-head nie ruszył. Na niebinarnych pójdzie chyba jako clone
> automatycznie, jeśli wykryje odpowiednią rozdzielczość. Na obu winno
> chodzić 3D (nie porównywałem wydajności, ale wydaje się zadowalająca).

<cite>
Ćwiczyłem - chodzi nieźle, ale nie udało mi się go zmusić (pod Linuksem)
do dual-head monitor+TV. Może z nowszymi sterownikami, ale nie
próbowałem - ostatnio się tym bawiłem pół roku temu.
</cite>
Wlaśnie o to pytałem. Dzięki - teraz już jasne, że TVOut działa, a problem
był z dual-head...

pozdrawiam