Re: Jaki sprzêt pod AC

Michal Lubecki Michal w Lubecki.oswiecenia.NET
Nie, 27 Cze 2004, 10:09:32 CEST

Witaj Jakub,

W Twoim liście datowanym 27 czerwca 2004 (02:18:00) można przeczytać:

JPC> I takaż sama różnica w cenie. Wole mieć 7 klatek mniej, 100zł w kieszeni
JPC> i być proud owner of a Radeon card. Zawsze lubiłem AMD, ATI...
JPC> Irracjonalnie. :D

W podobnej cenie - niestety wymaga to poszukania, można by odkupić
R8500. Powinien być szybszy od 9200 jak i fx5200.
Z moich obserwacji r8500 jest naprawdę super - a, że była to flagowa
karta to jakość obrazu na niej jest po prostu genialna. (Lepsza niz na
9100 - a była to karta identyczna z 8500 tyle, że wydana jako
przedłużenie lini, niestety już z gorszych podzespołów)
Nie uruchamiałem 3d na niej pod PLD ale myślę, że nie będzie z nią
wielkich kłopotów.
Ale to propozycja dla tych ktorzy  mogą sobie pozwolic na poswiecenie
chwilki czasu i zakup z drugiej ręki.

--
Pozdrowienia,
 Michal                            mailto:Michal w Lubecki.oswiecenia.NET