Jaki sprzęt pod AC

Konopko Grzegorz btower w osiedle.net.pl
Nie, 27 Cze 2004, 18:40:02 CEST

Dnia sobota, 26 czerwca 2004 23:25, Adam Gapiński napisał:
> Osóbka znana jako Jakub Piotr Cłapa, wystukała:

Ja celowo dopłaciłem słono i zamieniłem nvidie na ati.
Po prostu nie zawsze binarne stery nvidi nie chodzą najlepiej z niektórymi
modelami.
Nie chce mi sie nawet o tym pisać.

Na binarnych i niebinarnych tez (gatos ale nie odpalałem swojego radeonka na
tym).
Pozatym ładnie śmigają filmy pod konsolą (choc czasami problemy z migajacymi
napisami, problem w mplayer) i nie potrzeba do tego zadnych sterów.