nie-statyczy rpm

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 29 Cze 2004, 10:13:21 CEST

On Tue, 29 Jun 2004, Artur Flinta wrote:

> A rescue CD nie wystarczy by przywrócić starsze glibc? Dobrą rzeczą jest

Nie wystarczy, bo w serwerze nie mam CD.

RPM jest chyba na tyle rzadko używany, że ustatycznienie go nie ma większego
wpływu na wydajność systemu... Tutaj większe bezpieczeństwo powinno być
znacznie wyżej cenione od tego że instalacja Xów trwa 1h30m zamiast
1h30m5s...

Zwłaszcza że /usr/bin/rpm jest statyczny - w tym momencie w ogóle nie
wiadomo po co. Żeby dawać złudzenie że "w razie czego się wszystko da
odkręcić"? Nonsens...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004