OT: exelowe makra pod linuxem

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Wto, 29 Cze 2004, 18:19:52 CEST

W liście z wto, 29-06-2004, godz. 17:36 +0200, Przemyslaw Kujawski
napisał(a):
> W liście z śro, 23-06-2004, godz. 16:04 +0200, Bartek Jakubski napisał
> (a):

> Ale po co zaraz Crossover? Wystarczy Wine. Jedyny minus to to ze trzeba
> sie bardziej nameczyc zeby to urychomic niz pod crossover'em ale
> przynajmnie za darmo jest.

Bylbym zapomnial. Jest jeszcze cos takiego jak PlanMaker. Nie wiem na
ile dobrze to sobie radzi z makrami exelowskimi ale zawsze mozna
sprawdzic. Na stronie producenta jest 30 dniowa wersja testowa.
http://www.softmaker.net/en/pmldemo_en.htm
A tu jeszcze maly artykulik o owym programie:
http://www.pcworld.pl/news/news.asp?m=7&id=68106

Pozdrawiam
Przemek

P.S.
Sorki ze nie zamknalem sie w jednym poscie ale jakos wczesniej mi to z
glowy wylecialo.
--
Przemyslaw Kujawski <prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl>