wx-config - wiem że było ale znowu nie ma :-)

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 30 Cze 2004, 00:29:13 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Wednesday 30 of
June 2004 00:23, Marcin Steć typed:
> Znowu (bo parę miesięcy temu zadałem to samo pytanie) kompiluję sobie
> coś co mi pyskuje, że nie ma wx-config.
> Pisałem o tym parę miesięcy temu i poprzednio ktoś mi podrzucił
> następujące zaklęcie: poldek> search -f  *wx-config i pomogło znalazłem.
> Dziś niestety takie szukanie nie daje rezutatów. Zachował się ino jakiś
> wx-config w kdevelopie.... Czy nie powinn go być gdzieś w wxBase-devel?
> BTW: Chyba, że ktoś zbudował lmule pod AC :-)
Ponieważ nie jest z góry ustalone jakiego wx-configa user ma używać, więc z
każdym `rysowaczem okienek' masz odpowiednią jego wersję. Dlatego najlepiej
zrobić sobie system-wide alias do wybranej wersji.

Swoją drogą przydałby się jakiś wrapper robiący to na poziomie pakietu.
Tylko problem w tym, jak miałby rozpoznać, jaka jest Ta Jedyna Poprawna
Wersja [tm] wx-config ;-)

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery