OT: exelowe makra pod linuxem

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Śro, 30 Cze 2004, 10:59:46 CEST

W liście z wto, 29-06-2004, godz. 19:59 +0200, Bartek Jakubski napisał
(a):

> Wsparcie jest, nie trzeba się męczyć, nie trzeba w ogóle się wysilać,
> "just works". Instaluje się łatwiutko, takoż aplikacje.
> Crossover wydaje się (przynajmniej z mojego punktu widzenia) niezłym
> rozwiązaniem jeśli np. w firmie koniecznie jest potrzebny jakiś
> windowsowy (a wspierany przez Crossover) program, a chciałaby przejść na
> całkiem na Linuksa.
> W ogóle Crossover był odpowiedzią na VMWare :-)

Ja sie z tym zgadzam ze jest latwy, lekki i przyjemny ... tylko trzeba
za niego placic:-( No ale jak to ma byc do firmy to chyba nie bedzie to
jakis szalony wydatek;-)
--
Przemyslaw Kujawski <prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl>