iconv

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Pon, 1 Mar 2004, 14:13:47 CET

On Mon, Mar 01, 2004 at 02:03:22PM +0100, Jacek Sobczak wrote:
> Czy ktoś może mi poradzić, dlaczego taka konwersja nie wychodzi:
>
> sopel w speedy sopel$ iconv -f UTF-8 -t CP1252 polish_char.utf8
> iconv: illegal input sequence at position 0
>
> ale taka jest jak najbardziej prawidłowa:
>
> sopel w speedy sopel$ iconv -f UTF-8 -t ISO_8859-2 polish_char.utf8
>
> Plik polish_char.utf8 zawiera wszystkie polskie ogonkowe litery
> ążśźęćń󳥯ŚŹĘĆŃÓŁ i nic więcej.

na pewno?

Możeby tak poszukiwanie binarne? Dzielisz plik na 2 i patrzysz w której
występuje coś ciekawego, tą część też na 2 i tak aż do wyłonienia znaku.

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/