Samba PDC i profile [DŁUGIE]

Sławomir Sędyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Pon, 1 Mar 2004, 21:22:39 CET

Witam.
Próbuję uruchomić PDC na sambie spod AC.
samba-3.0.1-1 ale to chyba nie ma znaczenia.

Doszedłem do momentu poprawnego zalogowania się do domeny, ale
przydzielenie profilu, to już czarna magia dla mnie.

Komputer z windows 2000 wita mnie takimi komunikatami:

----------------------komunikat 1----------------------------------------
System Windows nie załadował Twojego profilu mobilnego i próbuje wykonać
logowanie w Twoim profilu lokalnym. Zmiany w profilu nie zostaną
skopiowane do serwera przy wylogowaniu. System Windows nie załadował
profilu, ponieważ kopia serwera folderu profilów już istnieje i nie ma
poprawnych zabezpieczeń. Użytkownik bieżący lub grupa administratorów musi
być właścicielem folderu. Skontaktuj się z administratorem sieci.
---------------------/komunikat 1----------------------------------------

----------------------komunikat 2----------------------------------------
System Windows nie może znaleźć profilu lokalnego i loguje użytkownika
przy użyciu profilu tymczasowego. Zmiany wprowadzone w tym profilu zostaną
utracone po wylogowaniu.
---------------------/komunikat 2----------------------------------------

Polecenia jakie wykonałem:
$ smbpasswd -a root
# to do zapisania komputera do domeny

$ smbpasswd -a kermit
# użytkownik z katalogiem domowym (istnieje w systemie)

$ useradd -g nobody -s /bin/false -d /home/users/siec/zabka zabka\$
# + stworzenie jego katalogu domowego
BTW. może jest jakiś lepszy pomysł na użytkowników "komputery", bo odnoszę
wrażenie, że 'add user script' nie działa.
Pewnie za sprawą tego '-M %u'

Mój smb.conf wygląda jak poniżej:
-------------------------smb.conf----------------------------------------
[global]
   workgroup = WORKGROUP
   netbios name = Server
   server string = Samba Server
   hosts allow = 192.168.2. 127.
   load printers = yes
   printing = cups
   map to guest = Bad User
   log file = /var/log/samba/log.%I
   max log size = 50
   security = user
   encrypt passwords = yes
   smb passwd file = /etc/samba/smbpasswd
   socket options = TCP_NODELAY
   interfaces = 192.168.2.1/24
   bind interfaces only = yes
   local master = yes
   os level = 66
   domain master = yes
   time server = yes
   preferred master = yes
   domain logons = yes
   logon script = logon.bat
   add user script = /usr/sbin/useradd -d /dev/null -g 99 -c 'Konto Maszyny %I' -s /bin/false -M %u
   nt acl support = no
   wins support = yes
   dns proxy = no

[homes]
   comment = Home Directory
   browseable = no
   writable = yes

[netlogon]
   comment = Network Logon Service
   path = /home/services/samba/netlogon
   guest ok = yes
   writable = no
   share modes = no

[printers]
   comment = All Printers
   path = /var/spool/samba
   browseable = no
   guest ok = no
   writable = no
   printable = yes

[public]
   comment = Public Stuff
   path = /home/services/samba/public
   public = yes
   writable = no
   printable = no
   write list = @home

Gdzieś musiałem coś pominąć... ale gdzie?
Proszę o pomoc a narazie idę czytać dalej wszelakie manuale i howto.

Z poważaniem
--
Sławomir Sędyka