bootdisk_net.img v2.0 - fdisk

Wto, 2 Mar 2004, 13:10:36 CET

Użytkownik Tomasz P. napisał:

>... tak, przesadziłem ...
>Ja sam starałem się tego wynalazku unikać jak ognia,
>nie mam w tej chwili czasu by dokładniej wyczuć sprawę z devfs.
>Jeżeli możesz, napisz coś o tym z grubsza

Nie ma lekko - nie jestem autorem polskiej dokumentacji - to jednak
trochę roboty ;).
Baardzo z grubsza jednak: poldek -i kernel-doc*
cd /usr/src/linux/Documentation/filesystems/devfs/
more README && more boot-options #albo odwrotnie
I nie ma się czego bać, to ten pierwszy kernel panic; unable to mount
wygląda strasznie
jak już wreszcie podasz odpowiednio punkt montowanie root'a, to reszta
zabawa.

Wiesław Kierbedź