ra i 2.4.20-13 ?

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Śro, 3 Mar 2004, 17:45:44 CET

On Wed, 3 Mar 2004 undefine w aramin.net wrote:

> ten katalog to niestety samowolka administratora serwera ftp. I moim
> zdaniem powinien zniknąć.

Nie administratora a wlasciciela.
I nawet z kont pld* nie ma do tego katalogu praw zapisu.
A sam katalog jest czyms co jest uzywane u moich klientow.
I ten katalog zarobil juz wiecej niz cale i386 i i586 razem wziete.

Z mojej strony EOT.

M.
-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-