ra i 2.4.20-13 ?

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Śro, 3 Mar 2004, 18:03:02 CET

On Wed, Mar 03, 2004 at 05:45:44PM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Nie administratora a wlasciciela.
chcesz powiedzieć że nie administrujesz ftp? ;)

> I nawet z kont pld* nie ma do tego katalogu praw zapisu.
a co to ma do rzeczy?
to nie są zasoby oficjalnie tworzone w pld.
I imho nie powinno ich byc na ftp://ftp.pld-linux.org/dists/
powinny raczej wyladawac w ftp://ftp.pld-linux.org/people/marcus/ lub
gdziekolwiek na ftp://ftp.kernel.pl/
na na dists/updates/... co najwyżej jedynie README że pld ich nie
wspiera i że Twoje paczki znajdują się pod takim urlem.
umieszczenie ich w ramach dists sugeruje że są to oficjalne pakiety pld
ra.

> A sam katalog jest czyms co jest uzywane u moich klientow.
> I ten katalog zarobil juz wiecej niz cale i386 i i586 razem wziete.
dodaj jeszcze sparc/alpha ;) Z tego co wiem na nich też nic nie
zarobiłeś :>
Ale super. co to ma do rzeczy? :)

no ale to nie temat na tą listę...

--