Dalem ciala - PLD nie dziala ;-(

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Śro, 3 Mar 2004, 21:09:40 CET

3 marca 2004 (20:48:34) marcinek napisal:
> [...]
m> Ja też :-)  A skoro tak instalujesz, to jaką paczuszkę trzeba wrzucić,
m> żeby login czyścił ekran przed  wypisaniem issue? Na pierszej konoli
m> zostają mi komunikaty z bootowania...

paczuszkę? hehe... na początku pliku /etc/issue dodać magiczne:
znak ascii o kodzie 27 (0x1B) a zaraz za tym literka "c"
:]

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (