Dylemat z pocztą.

Tomasz Ligocki tligocki w skawina.com.pl
Czw, 4 Mar 2004, 09:14:36 CET

Adam Gapiński napisał(a):

> Ja używam z virtualkami vm-pop3d... Ale nic więcej z nim nie robiłem:)
> http://adas.artikon.one.pl/vpoczta.txt

> 1. Postfix
> - w /etc/aliases dopisujemy userów
> ---
> # dla domena.pl
> mietek.domena:  /var/spool/virtual/domena.pl/mietek
> jurek.domena:   /var/spool/virtual/domena.pl/jurek
> # dla inna.com
> mietek.inna:    /var/spool/virtual/inna.com/mietek
> ziutek.inna:    /var/spool/virtual/inna.com/ziutek
> ---

> pozdrawiam
> [...]

Mam pytanie, czy w zacytowanym przykładzie
/var/spool/virtual/domena.pl/mietek ma być plikiem, czy katalogiem dla
użytkownika mietek? A może nie trzeba nic tworzyć, poza katalogiem
virtual/domena.pl/ (z odpowiednimi prawami), bo system pocztowy sam
utworzy je? Jak sądzisz?

Pozdrawiam,
--
Tomek Ligocki