[AC] i czcionka helvetica.

Grzegorz grzehorz w pf.pl
Czw, 4 Mar 2004, 21:30:58 CET

Dnia czw 4. marca 2004 16:25, btower napisał:

> Mam wszystkie ttf-y z cvs.
> Ale brak helvetica jest bardzo odczuwalny.

To ja dorzucę swoje trzy grosze.
W XFree86-fonts-4.3.99.11-1 jest katalog TTF z czcionkami.
Jednak po instalacji i uruchomieniu X-ów te czcionki są odrzucane
przez serwer. Chyba nie powinno tak być?
Do tego próbowałem przekonać X-y do współpracy z w/w ,
ale jak narazie się nie udało.
(Może jakaś podpowiedź?)

Pozdrawiam
Grzegorz