[AC] i czcionka helvetica.

Grzegorz grzehorz w pf.pl
Czw, 4 Mar 2004, 23:22:40 CET

Dnia czw 4. marca 2004 23:00, btower napisał:

> A jest tam jakas zawartosc?
> Bo mi sie wydaje że odrzuca bo tam niema czcionek, sprawdz moze i
> doinstaluj z cvs-u czcionki microsoft.

A jednak cos tam jest:

# poldek --shcmd="desc XFree86-fonts -f"
[...]
/usr/share/fonts/TTF:  fonts.dir, luximb.ttf, luximbi.ttf, luximr.ttf,
    luximri.ttf, luxirb.ttf, luxirbi.ttf, luxirr.ttf, luxirri.ttf, luxisb.ttf,
    luxisbi.ttf, luxisr.ttf, luxisri.ttf
[...]

Ale jak już pisałem nie działa po instalacji i nie wiem jak to uruchomić...

Pozdrawiam
Grzegorz