Sterowniki....

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Pią, 5 Mar 2004, 14:08:21 CET

Witam.

Użytkownik Wojciech 'Sas' Cieciwa napisał:

> Hmm , najprosciej popatrzec jak sa robione spece np. do mVidii, acx100 itp.

Oki. Pobawie sie...
Chodzilo mi tylko o ogolne zasady jak nalezy postepowac jak cos takiego
nie dziala. Zawracanie glowy na liscie na dluzsza mete nie jest najlepsze.
Rozumiem ze nic w stylu How To nie polecisz...

Inna sprawa- skoro linki traily do ciebie, kiedy kernel zacznie
obslugiwac ten dziwny chipset??

--
TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.