Exim + rewrite

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pią, 5 Mar 2004, 21:46:27 CET

Witam

Wiem ze to troche OT, ale jak wy mi nie pomozecie to nikt mi nie pomoze.

Chodzi o to ze chce:
Mam sobie w etc/mail/aliases
ciecie:           :include:/etc/mail/ciecie

i taki mail sie rozsyla na adresy wpisane w pliku /etc/mail/ciecie

Ale ja chce dodac zeby exim podmienial naglowek From:
Czyli:
Wysylam maila ktory ma:
From:   Pawel <pawel w moja.poczta.pl>
A ja chcialbym by ten mail gdy bedzie sie juz rozsylal to tych znajomych
mial:
From:   Pawel <ciecie w moja.poczta.pl>

Nie wiem jak to zmienic w exim
Czy musze instalowac jakiegos mailmana ??

Tak sobie googlalem i wywnioskowalem ze mozna to zrobic w konfigu exima, w
sekcji rawrite
Powinno byc chyba cos takiego:

Jesli:
        naglowek To: = ciecie w moja.domena.pl

        Wtedy *@*  ciecie w moja.domena.pl Ffrs

Ale nie umiem tego napisac w sposob zrozumialy dla exima.
Pomozcie mi :)

Dzieki
Pawel