Exim + rewrite

Pawel Koska pawel w artfan.net
Sob, 6 Mar 2004, 00:58:50 CET

Witaj undefine,

W Twoim liście datowanym 6 marca 2004 (00:25:57) można przeczytać:

uan> On Fri, Mar 05, 2004 at 09:46:27PM +0100, Pawel Koska wrote:
> [...]
uan> ja bym po prostu ecartisa zainstalowal.
uan> konfiguracja jest banalna i mozesz praktycznie dowolnie zmieniac
uan> naglowki w ramach listy...
Sprawdze, bo moze faktycznie nie ma sensu sie tak meczyc :)

uan> From?? czy To?
uan> jezeli From to zmieniasz to po prostu w swoim programie pocztowym.

Wlasnie chodzi o From:
Czyli o to by nie bylo sytuacji ze wysylam maila na ta pseudo liste
dyskusyjna i dostaje go spowrotem. Czyli np. wyslalem maila z
From: Pawel <pawel w artfan.net> i ten mail polecial do tego aliasu i
wraca na moj adres e-mail z moim adresem nadawcy. Ja chcialbym by on
do mnie wrocil z naglowkiem
From: Pawel <ciecie w moja.domena.pl>

ALe pomieszane, jednk sie jutro za tego ecartisa zabiore, jak sobie
nie poradze, to bede Cie meczyc na maila :)

--
Pozdrowienia,
 Pawel Koska