Your letter - wirusy nie dla Linuxów

Tomasz Ligocki tligocki w skawina.com.pl
Sob, 6 Mar 2004, 14:00:04 CET

Szymon 'trasher' K napisał(a):

> A słyszałeś o wirusach fałszujących nagłówki maili? To może wcale nie
> rasiu rozsyła. Poza tym używanie Windowsa nie jest jakimś powodem do
> piętnowania człowieka.

Racja, mnie nikt przed laty nie piętnował, kiedy nie używałem otwartego
oprogramowania. Przepraszam. A wirus fałszujący nagłówki też zapewne robi to pod
Windowsem, prawda?

> Wraz ze wzrostem popularności Linuxa będzie wzrastać ilość linuksowych
> wirusów.
>
> --
> \                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
>  )  Szymon 'trasher' Kochański                             (
> /                          gg:1496879                       \

Nie sądzę. Linuxy są znacznie bezpieczniejsze
(http://www.twl.pl/wirus/linux/Wyniki.pdf) a w szczególności PLD. Myślę, że
zwolennicy Open Source nie będą sobie szkodzić na wzajem, bo tylko programiści
otwartych systemów mogliby próbować napisać wirusa na znane sobie systemy
operacyjne. Nie potrafiliby tego z pewnością programujący pod Windows.

Pozdrawiam,
--
Tomek Ligocki