Blad przy odbieraniu poczty przez Outlook

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Sob, 6 Mar 2004, 15:27:57 CET

Użytkownik Irek napisał:

>jak utworzyc ten plik sasl.db??

Nie tworzyć. Masz prawdopodobnie /var/lib/sasl2/sasl.db.
Pytanie, dlaczego postfix szuka tego pliku gdzie indziej - sprawdź
konfigurację.

A poza tym.

Ja kiedyś próbowałem podłączyć się z Mac'a (via outlook właśnie) do
mojego serwera.
I nie mogłem ściągnąć klucza ssl.
Nie bardzo mi się chciało kombinować, więc zrezygnowałem.
Moje pytania:
1. Używasz oczywiście szyfrowania (konfiguracja na to wskazuje)?
2. Czy outlook pobiera w jakiś sposób certyfikat/klucz z serwera?
3. Rozumiem, że tylko outlook nie potrafi tej poczty ściągać?

P.S. Przepraszam - na pytanie 1 odpowiedź już była  na 99%, a na 2 i 3
pewnie też, ale nie mogę w tej chwili jakoś znaleźć.

--
Wiesław Kierbedź