Dwie propozycje do PLD

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Sob, 6 Mar 2004, 23:30:11 CET

Dnia 6 marca 2004 o godzinie 09:57:04 z adresu marcus w kernel.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

MB> On Sat, 6 Mar 2004, Adam Gapiński wrote:

MB> ze jak bedzie "zw" to bedzie placil to co teraz jest netto.

A mnie starczy jak nie będę płacił więcej niż teraz i już będę
zadowolony ! Niestety 22% VAT dla userów indywidualnych mi tego nie
gwarantuje, więc ja wolę zwolnienie. I gówno mnie obchodzi płacz
providerów, którzy w naszym kraju mają bandyckie ceny za dostęp -
patrząc na resztę świata !

--
Pozdrowienia,
milley

;) Całemu oddziałowi wojska złożono najserdeczniejsze życzenia ekshumacji.