Dwie propozycje do PLD

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 7 Mar 2004, 08:41:00 CET

On Sat, 6 Mar 2004, Dariusz Wlodarczyk wrote:

> Dnia 6 marca 2004 o godzinie 09:57:04 z adresu marcus w kernel.pl,
> dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

> A mnie starczy jak nie będę płacił więcej niż teraz i już będę
> zadowolony ! Niestety 22% VAT dla userów indywidualnych mi tego nie
> gwarantuje, więc ja wolę zwolnienie. I gówno mnie obchodzi płacz
> providerów, którzy w naszym kraju mają bandyckie ceny za dostęp -
> patrząc na resztę świata !

Tyle ze chyba wolisz zalozmy 100 netto plus 22% czyli 122 zl
niz np 140 zl bez VAT?
A na zwolnieniu firmy moga az tyle stracic.
Choć już są głosy jak to omijać i żeby ze "zw" zrobic "0%"
pewną sztuczką, polegającą na... przeniesieniu siedziby ISP'a
za granice i eksport usług.

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-