AC & Java

Radosław Krzywania sfrog w man.poznan.pl
Wto, 9 Mar 2004, 09:59:14 CET

btower wrote:
> Mi java (nie od ibm) nie chciala chodzic ze wzgledu na patch grsecurity w
> jadrze. Jak wyłączyłem grsecurity wszystko działało. To było bodajże java
> blackdown.

Przeinstalowalem jajko na starsze (z 2.4.24-0.3 na 2.4.21-1.6) i Java
dziala... Czy ktos sprawdzal czy nowe jajko 2.6 ma problemy z Java?

--
Radoslaw Krzywania                                 ul. Noskowskiego 10
Poznan Supercomputing & Networking Center          61-704 Poznan