Your letter - wirusy nie dla Linuxów

Krzysztof Taraszka dzimi w pld-linux.org
Nie, 7 Mar 2004, 10:14:04 CET

On Saturday 06 of March 2004 14:17, Tomasz Woźniak wrote:
> Inna kewstia to po co mieli by to niby robic? Prawda jest taka ze jak
> wzrosnie popularosc linuxow to wykladniczo powinna wzrosnoc ilosc
> wirusow dla nich. Swiatelkiem nadziei jest to ze linuks na dzien
> disiejszy nadal jest slabo udokumentowany. I to ze nikt nie wie co
> dokladnie siedzi w danym linusie. Userzy windy nie maja takiego komfortu
> w wyborze- w kazdym musi byc IE.

wlasnie, problemem w linuksie jest to, ze brak jest jakiejkolwiek
centralizacji i zmuszania do kozystania tylko i wylacznie z jednej zeczy.(no
moze przesadzam, wszyscy przeciez mamy chociazby XFree86)
Jesli chodzi o przegladarki to nie jestesmy tak jak w przypadku Microsoft
Windows zmuszeni do kozystania ze zintegrowanego systemu z przegladarka IE,
mamy wybor, konqueror, galeon, mozilla, opera .......
sam jestem ciekaw kiedy pojawi sie jakikolwiek wirus atatkujacy w/w produkty i
skutecznie rozsylajacy sie z w/w produktów :-)

--
Krzysztof Taraszka					 	(dzimi w pld-linux.org)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/         Registered Linux user #252160