IrOBEX w PLD - czyli jak przesyłać dane z/do komórki po IRDA

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 9 Mar 2004, 10:46:49 CET

Jest może w PLD jakieś narzędzie pomocne w przesyłaniu danych między
komputerem a komórką? Próbowałem gnokii, ale nie mogę sobie z nim poradzić
(może dlatego, że telefon to Sony-Ericsson). irdadump pokazuje telefon w
zasięgu, więc IRDA jest skonfigurowana poprawnie.
Może ewentualnie ktoś wie, jak się komunikować z S-E T630 (ew.T610)?
Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498