Dwie propozycje do PLD

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Nie, 7 Mar 2004, 18:24:46 CET

Dnia 7 marca 2004 o godzinie 18:04:05 z adresu marcus w kernel.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

MB> On Sun, 7 Mar 2004, Dariusz Wlodarczyk wrote:

MB> Bo nie o to chodzi by firma musiala stosowac "sztuczki", a o to by byl
MB> jeden, prosty i niski podatek dla wszystkich. Tani w odprowadzaniu,
MB> tani w egzekwowaniu. Po prostu PROSTY. Obnizenie kosztu naliczania
MB> podatku powoduje obnizke kosztow firmy -> spadek cen.

Że się tak zapytam co mają podatki do zdzierstwa naszych ISP ? Gdzie
indziej pewnie wiele u nas jak zwykle nic !

Życzę im (ISP) jak najlepiej, niechaj rosną w siłę ale niestety ta
siła w Polsce nie przełoży się na to, że ja szary żuczek będę miał
tańszy dostęp. Co najwyżej przełoży się na to, że już jako monopolista
na lokalnym rynku mój ISP podwyższy mi abonament co by być jeszcze
silniejszym fuck!

--
Pozdrowienia,
milley

;) Lato spędzę w górach u kuzynek, z których zejdę dopiero po wakacjach.