budowanie i ...not stored in CVS repo

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Nie, 7 Mar 2004, 18:28:27 CET

Dnia 1 marca 2004 o godzinie 23:02:58 z adresu milley w gostyn.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

DW> Witaj!

DW> Probuje budować cokolwiek i mam takiecoś (tu akurat z proby budowania
DW> php).

DW> [milley w apollo SPECS]$ builder -bb php.spec
DW> # $Revision: 1.309 $, $Date: 2004/02/23 22:09:01 $
DW> cvs update: cannot open CVS/Entries for reading: No such file or directory
DW> cvs [update aborted]: no repository
DW> Error: some source, patch or icon files not stored in CVS repo. (php4.gif)

DW> Może mnie ktoś oświcić co jest nie tak a właściwie to dlaczego tak
DW> jest ?

Temat ucichł a ja nadal nie wiem jak sobie zbudować to php z powodu
błędów jak wyżej :(

Z drugiej strony może ktoś ma paczuszki z php nowszym niż to co na ftp dla Ra i
mógłby wystawić ?

--
Pozdrowienia,
milley

;) Gdy dorosnę, to chciałbym być bramkarzem w lokalu gdzie grają striptizy