budowanie i ...not stored in CVS repo

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Nie, 7 Mar 2004, 23:26:46 CET

Dnia 7 marca 2004 o godzinie 20:54:02 z adresu WieslawKierbedz w farba.eu.org,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

WK> Przez dłuższy czas miałem w SOURCES/CVS/Root wpisane pld.org.pl - objawy
WK> były jak u ciebie.
WK> Jeśli jednak masz prawidłowo, a mimo to nie działa, to spróbuj ręcznie
WK> podociągać co potrzebne.

To mam ustawione dobrze więc pozostaje jedynie zapierdzielać ręcznie

WK> Ja mam w ~/rpm taki skrypt:

no ja na początek z rączki klepnąłem:

[milley w apollo rpm]$ cvs -d:pserver:cvs w cvs.pld-linux.org:/cvsroot get SOURCES/php4.gif

a on mi na to:

cvs checkout: in directory SOURCES:
cvs checkout: cannot open CVS/Entries for reading: No such file or directory
cvs [checkout aborted]: cannot open CVS/Entries.Static: No such file or directory

Czyli qrde chyba faktycznie brak w cvs tegi chorego pliczku i jeszcze
paru innych np. FAQ.php, zend.gif itp. itd. :(

--
Pozdrowienia,
milley

;) Po wejściu do pokoju w oczy rzucał się Kościuszko z szablą w ręku.