budowanie i ...not stored in CVS repo

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Nie, 7 Mar 2004, 23:42:22 CET

Dnia 7 marca 2004 o godzinie 23:26:46 z adresu milley w gostyn.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

DW> Dnia 7 marca 2004 o godzinie 20:54:02 z adresu WieslawKierbedz w farba.eu.org,
DW> dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

DW> To mam ustawione dobrze więc pozostaje jedynie zapierdzielać ręcznie

DW> no ja na początek z rączki klepnąłem:

DW> [milley w apollo rpm]$ cvs
DW> -d:pserver:cvs w cvs.pld-linux.org:/cvsroot get SOURCES/php4.gif

DW> a on mi na to:

DW> cvs checkout: in directory SOURCES:
DW> cvs checkout: cannot open CVS/Entries for reading: No such file or directory
DW> cvs [checkout aborted]: cannot open CVS/Entries.Static: No such file or directory

> [...]

Taaaaaaak dupa jestem nie inżynier :) Okazało się, że przez przypadek
wywaliłem CVS z SOURCES i w tym tkwił cały problem. Czasem rzeczy
najprostsze są najtrudniejsza do zlokalizowania ehhhh.

Dziękuję wszystkim za zainteresowanie :)

--
Pozdrowienia,
milley

;) Mówiąc obrazowo elektrony w przewodniku trykają się łebkami.