Cannot open root device

Lukasz Marciniak lukasz w ibi.pl
Pon, 8 Mar 2004, 14:29:49 CET

Lukasz Marciniak wrote:
> Witam,
>
> Wlasnie zainstalowalem sobie AC z bootdisk_net (06.03.04) i wita mnie
> komunikat jak w tytule.
>
> Konfiguracja to dwa dyski scsi. / na /dev/sda1 (ext2)
> Laduja sie moduly do scsi i ext2. Probowalem takie kombinacje wpisywac
> podczas startu lilo:
> root=/dev/sda1
> root=0801
> root=/dev/0801
> root=/dev/scsi/host0/bus0/target0/lun0/part1
>
> Jakies pomysly?

Witam ponownie,

Sam sobie odpowiem, bo juz mi sie udalo to przewalczyc, a moze komus sie
przyda.

Przyczyna banalna. Co prawda moduly do scsi i ext2 sie ladowaly, ale
modul do kontrolera NIE (aic7xxx). Dopiero geninitrd --with=aic7xxx pomogl.

Mam za to inne pytanie. Czy system z kernelem 2.6 korzysta z pliku
/etc/modules.conf? Pojawil sie plik /etc/modules i z niego wyraznie
system korzysta.

Pozdrawiam,
Lukasz