[ac] na p-75 / 32 MB Ram

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Pon, 8 Mar 2004, 16:11:05 CET

On Mon, 2004-03-08 at 14:20, pbern w pbern.biz wrote:

> moze firefox  ?

Raczej nie polecam.
Obecnie jestem zmuszony działać na celeronie 300 i chodzi to tragicznie
mimo ~380MB RAM. Pomijanąc czas uruchomienia to strony po prostu wolno
siłę ładują i wyświetlają. Już samo przejście z jednej zakładki do
drugiej wymaga około 1,5sec opóźnienia. Troche lepiej działa Mozilla i
nie znacznie dłużej się uruchamia.

Pozdrawiam.

Tomasz Rutkowski