OT: vmware + 2.6.4-0.5 = :(

Grzegorz grzehorz w pf.pl
Pon, 8 Mar 2004, 22:20:23 CET

Dnia pon 8. marca 2004 23:10, Wojciech 'Sas' Cieciwa napisał:
> On Mon, 8 Mar 2004, Grzegorz wrote:
> [...]
>
> a jak budujesz te moduly ???
> zassaj sobie z CVS np. kernel-net-hostap.spec i zobacz jak sie powinno
> budowac moduly.

Przy pomocy vmware-config.pl, zawsze działało, tzn. na 2.4.

> Widze, ze musze zassac to vmware i zrobic spec'a ...
> jakis URL ?

Przedchwilą chciałem ściągać i pokazał mi po zalogowaniu (kiedyś się
rejestrowałem) pokazał mi takie linki:
http://download3.vmware.com/software/wkst/VMware-workstation-4.0.5-6030.tar.gz
http://download3.vmware.com/software/wkst/VMware-workstation-4.0.5-6030.i386.rpm

Pozdrawiam
Grzegorz

P.S.
W cvs-ie jest zaczątek spec-a do VMwareWorkstation, ale ktoś zarzucił prace
nad nim a ja za mało z tego rozumiem... :-(