OT: vmware + 2.6.4-0.5 = :(

btower btower w osiedle.net.pl
Pon, 8 Mar 2004, 23:57:00 CET

Dnia pon 8. marca 2004 23:22, Wojciech 'Sas' Cieciwa napisał:
> On Mon, 8 Mar 2004, Grzegorz wrote:
> [...]
>
> dobra popatrze ....
>
> 					Sas.

Linków to w internecie jest sporo.
Ja biorę z ebuildów z gentoo, tam jest ich z dziesięć.

Sam miałem robić speca do vmware ale musze si jeszcze troche podszkolić w
pisaniu speców.
Póki co przed robieniem zachęcam do zaglądnięcia do ebuilda z gentoo.
Ciekawostka: nakładany jest tam patch na skrypt startowy (ładowania modułów) w
zalezności od tego czy masz jadro 2.4 czy 2.6. Ciekawe jest to że nie podaje
się wersji kernela tylko wykrywa to odpowiednie makro.