Help... amavis i exim3: jak?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 9 Mar 2004, 09:07:08 CET

Witam,

Uznałem że w końcu trzeba zainstalować antywirusa do maili...

Mam exim-3.36-6b (to "b" to mój kompilat z dołączoną obsługą mysql4),
skonfigurowany na całkowicie wirtualne konta pocztowe (użytkownicy istnieją
tylko w bazie mysql), zrobione na podstawie vmail-sql
(http://www.ex-parrot.com/~chris/vmail-sql/).

Co powinienem zainstalować? Znalazłem takie howto:
http://www.xmn-berlin.de/~marte/exim/exim3_mysql_amavis_spamassasin.html
tyle że o ile wiem, to w PLD wszystko jest "tak samo, ale inaczej", co widzę
choćby po tym że jest amavisd-new-20030314-3, amavisd-20020300-2,
amavisd-exim-20020300-2...

Mógłby ktoś mi mniej więcej podpowiedzieć drogę postępowania?

A może w ogóle coś innego zamiast amavisa?

Całe środowisko: Ra + updates-security&general.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl