Blad przy odbieraniu poczty przez Outlook

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Wto, 9 Mar 2004, 09:37:46 CET

> Nie tworzyć. Masz prawdopodobnie /var/lib/sasl2/sasl.db.
> Pytanie, dlaczego postfix szuka tego pliku gdzie indziej - sprawdź
> konfigurację.
niestety nie mam tego pliku nigdzie. Sprawdzilem konfiguracje. Rozpoczalem
wyszukiwanie pliku i niestety nie ma go nigdzie na dysku.
Sprawdzilem wyszukiwanie w poldku i znalazl sasl.db w pakiecie
cyrus-sasl-1.*.
Przeinstalowalem ten pakiet i dalej nic, usunalem katalog i jeszcze raz
przeinstalowalem ale tworzy tylko katalog pusty.

> Ja kiedyś próbowałem podłączyć się z Mac'a (via outlook właśnie) do
> mojego serwera.
> I nie mogłem ściągnąć klucza ssl.
> Nie bardzo mi się chciało kombinować, więc zrezygnowałem.
> Moje pytania:
> 1. Używasz oczywiście szyfrowania (konfiguracja na to wskazuje)?
niby wlaczylem szyfrowanie ale zauwazylem ze jak w outlooku wybiere szyfruj
to nie moze sie polaczyc. Dziala teraz bez szyfrowania mimo ze konfiguracja
jest ustawiona na szyfrowanie

> 2. Czy outlook pobiera w jakiś sposób certyfikat/klucz z serwera?
nie pobiera klucza z serwera. Jeszcze nie wiem jak to ustawic. To samo
bedzie dotyczylo kmaila. Jak tam ustawic pobieranie klucza nazwa_kucza.pam z
serwera

> 3. Rozumiem, że tylko outlook nie potrafi tej poczty ściągać?
niestety nie tylko.
Otworzylem w iptables port 110 i ruszylo. bez szyfrowania ale przynajmniej
mozna poczte sciagnac. Dziwi mnie ze podczas zmiany pakietu z solid-pop3d na
tpop3d port sie zamknal! Na solidzie dzialalo (bez szyfrowania) dobrze ale
chcialem wlaczyc szyfrowanie dlatego przeszedlem na tpop3d.
IWI