IrOBEX w PLD - czyli jak przesyłać dane z/do komórki po IRDA

Radosław Krzywania sfrog w man.poznan.pl
Wto, 9 Mar 2004, 10:57:37 CET

Łukasz Maśko wrote:
> Jest może w PLD jakieś narzędzie pomocne w przesyłaniu danych między
> komputerem a komórką? Próbowałem gnokii, ale nie mogę sobie z nim poradzić
> (może dlatego, że telefon to Sony-Ericsson). irdadump pokazuje telefon w
> zasięgu, więc IRDA jest skonfigurowana poprawnie.
> Może ewentualnie ktoś wie, jak się komunikować z S-E T630 (ew.T610)?
> Pozdrawiam.

Ja mam SE T310 i dziala ok po kabelku z oprogramowaniem tsemgr
(http://tsemgr.sourceforge.net/). Jest tam opcja do irdy wiec chyba po
swiatelku tez bedzie dzialac. Musialem tylko doinstalowac kilka
bibliotek, ale latwo je znalezc w rpmach. Jak cie sie uda to daj znac.

--
Radoslaw Krzywania                                 ul. Noskowskiego 10
Poznan Supercomputing & Networking Center          61-704 Poznan