Blad przy odbieraniu poczty przez Outlook

Lukasz Marciniak lukasz w ibi.pl
Wto, 9 Mar 2004, 12:40:09 CET

Robert 'dzeus' Graużenis wrote:

> możesz dodać do rc.local albo zainteresowac się pakietem firewall-init.

rc.local to chyba nie najlepsze miejsce do dodawania regulek
filtrowania. Z tego co wiem, to poczatkowo wszystkie lancuchy sa na
ACCEPT, a rc.local jest odpalane na koncu, wiec miedzy startem sieci, a
uruchomieniem rc.local komp akceptuje wszystko. Myle sie?