clamav - wykrywa wirusa, amavis - nie...

JacekOsiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 10 Mar 2004, 20:24:25 CET

On Wed, 10 Mar 2004, Andrzej Zawadzki wrote:

> Rozwiązania dla Ciebie:
> - albo przechodzisz na amavisd-new

Toz wlasnie dzialam na amavisd-new... Nameczylem sie nad uruchomieniem
tego dla exim3, zreszta nadal mi do konca nie dziala - zapetla sie przy
sprawdzaniu poczty wychodzacej ;)

> - nakładasz odpowiedniego patcha na clamav'a (był na liście clamava)
> (ewentualnie najnowszy snapshot z clamav.net)
> - ewentualnie może są jakieś patche na amavisa, ale tego to nie wiem

No wlasnie - czy jest mozliwosc takiego skonfigurowania amavisa, by
przekazywal do clamava calego maila - razem z trescia?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl