Blad przy odbieraniu poczty przez Outlook

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 9 Mar 2004, 13:04:09 CET

Lukasz Marciniak wrote:

> Robert 'dzeus' Graużenis wrote:
>  > Masz racje to rozwiązanie raczej hardcorowe :) to tylko przykład, sa

> Jak juz jestesmy w temacie, to jakie sa roznice miedzy firewall-init, a
> iptables-init?

Zawsze można ściągnąć obie paczki i podejrzeć zawartość, a z grubsza to
iptables-init to prosty skrypt startowy do zarządzania firewallem,
firewall-init jest o wiele bardziej konfigurowalny i rozbudowany, sam
jeszcze go nie testowałem używam ciagle, nierozwijanego już,
tree-firewall - też bardzo przydatne narządko ;).

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user