IrOBEX w PLD - czyli jak przesyłać dane z/do komórki po IRDA

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 9 Mar 2004, 13:17:42 CET

Dnia wto 9. marzec 2004 10:57, Radosław Krzywania napisał:
[...]
> Ja mam SE T310 i dziala ok po kabelku z oprogramowaniem tsemgr
> (http://tsemgr.sourceforge.net/). Jest tam opcja do irdy wiec chyba po
> swiatelku tez bedzie dzialac. Musialem tylko doinstalowac kilka
> bibliotek, ale latwo je znalezc w rpmach. Jak cie sie uda to daj znac.
Niestety, część bibliotek trzeba będzie ręcznie zainstalować. Nie mamy w PLD
bibliotek potrzebnych do zbudowania/zainstalowania tego czegoś. Będę musiał
ręcznie spróbować. Ale to w domu. Jak sobie nie poradzę to dam znać.
Pozdrawiam i dzięki.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498