Help... amavis i exim3: jak?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 9 Mar 2004, 15:12:28 CET

On Tue, 9 Mar 2004, jerzy szczudłowski wrote:

> Zainstaluj amavisd-new (pośrednik pomiędzy programami zewnętrznymi

Wszystko pięknie, ale... gdzie to wpiąć? Przecież samo się do exima nie
podepnie... zaś to co jest w /usr/share/doc/amavisd-new-20030314/README.exim_v3.gz
jest całkowicie nieaktualne:

amavis:
  driver = pipe
  command = "/usr/sbin/amavis -f <${sender_address}> -d ${pipe_addresses}"
  prefix =
  suffix =
  check_string =
  escape_string =
# for debugging change return_output to true
  return_output = false
  return_path_add = false
  user = amavis
  group = amavis
  path = "/bin:/sbin:/usr/bin:/usr/sbin"
  current_directory = "/var/amavis"

To są jakieś ko(s)miczne wpisy, nawet nie istnieje coś takiego jak
/usr/sbin/amavis!

Czy mam więc korzystać z README dla exima 4.x? Przecież exim4 jest
niekompatbilny z exim3, jeśli o konfigi chodzi...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl