Z SuSE do PLD

Slawomir Kawala slwkk w alternatywa.net
Wto, 9 Mar 2004, 20:55:10 CET

On Tue, 9 Mar 2004 20:45:30 +0100
Mateusz "phx" Murawski <phx w tlen.pl> wrote:

> Witam
> Przez pewien czas uzywalem dysdrybucji SuSE i ma ona dwie rzeczy
> ktorych mi brakuje w PLD. Sa wedlug mnie bardzo wygodne i byc moze sa
> tez w innych dystrybucjach. Pierwsza to jezeli chce przykladowo
> przeladowac postfixa to wydaje polecenie rcpostfix restart i
> odpowiednio dla innych usclug tak samo rccostam opcja.

Mozna bez problemu sobie samemu napisac... prosty skrypt
wywolujacy postfix reload, apachectl restart, killall proftpd &&
/sciezka/proftpd itp itd.

> Druga rzecz to
> SuSEfirewal2 taki rozbudowany skrypt ktory w prosty i przejrzysty
> sposob pomaga zrobic maskarade czy przekierowanie portow.

Zgaduje firewall-init, tree-firewall.. nie chce mi sie sprawdzac zapusc
poldka i wybierz desc firewall-init lub desc tree-firewall...
ewentualnie search *firewall*

--
pozdr. Slawek
GG: 1262167