kernel-net-ipp2p.spec

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Wto, 9 Mar 2004, 22:20:59 CET

Paweł Sikora wrote:
> # cd /usr/src/linux/
>
> jesli masz niedystrybucyjny konfig, to:

Nie miałem (jedyne co miałem to standardowe pliki config-{up,smp}) ...

> # mv .config config-nondist
> # make mrproper
> # make include/linux/version.h

... tak zrobiłem ...

> dla pewnosci sprawdz czy version.h ma prawa 644

... na jednej maszynie miałem 644 na drugiej 600 to poprawiłem ...

> i skasuj /usr/src/linux/include/linux/autoconf.h
> (jesli jakims cudem przezylo).

... już nie było co kasować ...

> dopiero teraz buduj modul.

... i się zbudowało :-).

Ale teraz nie mam pliku /usr/src/linux/include/linux/autoconf.h,
który jest standardowo dostarczany przez kernel-headers - czy
tak powinno być tj. czy kernel-headers powinien dostarczać
autoconf.h i czy efektów powyższej procedury nie można wrzucić
do standardowego pakietu k-h dla 2.6 ?

Dzięki,
Marek