Help... amavis i exim3: jak?

JacekOsiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 9 Mar 2004, 23:21:54 CET

On Tue, 9 Mar 2004, jerzy [iso-8859-2] szczudłowski wrote:

> No tak. Teraz coś mi się przypomina, że do amavisd-new od razu
> zainstalowałem czwórkę, a tego programu pomocniczego również nie
> wiedziałem gdzie szukać.

Ech...

Patrzylem na konfig do exim4 - ale tam w ogole nie ma wpisu do sekcji
"DIRECTORS"! Jest tylko do ROUTERS i TRANSPORTS... Troche nie usmiecha mi
sie eksperymentowanie na zywym serwerze :-/

> Tylko w przypadku posiadania 4 :) A jeśli chodzi o kompatybilność to
> przy upgradzie nie miałem prawie problemów, być może dla tego, żę moja
> konfiguracja jest dość prosta.

U mnie exim4 odpada - uzywam wirtualnych kont pocztowych zdefiniowanych w
bazie mysql, do tego wpiety procmail ustawiany pode mnie...
Przerabianie tego na konfig zjadliwy dla exim4 jest zbyt ryzykowne :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl