IrOBEX w PLD - czyli jak przesyłać dane z/do komórki po IRDA

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 10 Mar 2004, 07:25:25 CET

Dnia wtorek 09 marzec 2004 10:57, Radosław Krzywania napisał:
[...]
> Ja mam SE T310 i dziala ok po kabelku z oprogramowaniem tsemgr
> (http://tsemgr.sourceforge.net/). Jest tam opcja do irdy wiec chyba po
> swiatelku tez bedzie dzialac. Musialem tylko doinstalowac kilka
> bibliotek, ale latwo je znalezc w rpmach. Jak cie sie uda to daj znac.
Sam tsemgr nie chodzi mi - nie bardzo umiem go skonfigurować. W wolnej
chwili może poczytam dokmentację i może ruszy. Ale się tym nie przejmuję,
bo działa mi taki programik irobex_palm3 z pakietu openobex-apps. I to
wystarcza. Może użytkowanie nie jest za wygodne, ale co mi tam. Jest OK.

Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498