[AC] 2.6.4-0.15 - 0.16

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Śro, 10 Mar 2004, 12:00:05 CET

Maciej Paszta wrote:
> [...]

Jak na razie nic nienormalnego nie zauważyłem (0.16), też mam reisera
btw. czy znikają Ci stare pliki, czy np. ostatnie modyfikacje
(tak jakby gineły informacje z journala)? Może sync przed poweroff?
Czy dmesg, /var/log/dmesg .. messages, kernel zgłaszają jakieś
błędy etc.?

> 2.6.4-0.12 dziala normalnie...

Mogę potwierdzić przynajmniej 1 dzień działania - jedyny problem jaki
zauwazyłem dla 0.12 (i starszych) to oopsy przy ładowaniu/usuwaniu
modułu nvidii budowanego z tagu LINUX_2_6, na 0.16 też mam nvidię, ale
budowaną z DEVEL i działa OK.

Marek