Nieciągły system plików.

Tomasz Ligocki tligocki w skawina.com.pl
Śro, 10 Mar 2004, 12:54:35 CET

Drodzy Eksploatorzy (od eksloatacji?) PLD Linuxa
(by nie powiedzieć Eksploratorzy, bo się źle kojarzy z dwoma programami
MS),

Jak sobie radzicie z nieciągłymi plikami (by nie powiedzieć
sfragmentowanymi)? Wiem, że na poziomie do 1% nie trzeba sobie nawet
zawracać głowy, ale może warto co jakiś czas "zdefragmentować" je,
prawda? Czekam na każdą opinię, bo mi już przekroczyło:
/dev/hdb4: 173863/2856000 plików (1.4% nieciągłych), 5072532/5703075
bloków

Pozdrawiam,
--
Tomasz Ligocki