Jak uruchomić ??

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Czw, 11 Mar 2004, 08:52:31 CET

Dnia śro 10. marca 2004 18:17, grzegorz napisał:
> Zastanawiam sie czy sie da uruchomic i jak, program w Clliperze,
> będący na Novellu ale w PLD, czy wystarczy dosemu i sterownik  do
> sieci ??

Generalnie: da się :) Wszystko zależy od programu.
Ja do novella podpiąłem się używając netx-a. Nie trzeba ładować
żadnych sterowników. Karta sieciowa pod linux-em musi mieć
zbindowanego IPX-a (ncpmount działa jak należy?? :)) a w dosemu.conf
włączoną sieć...

Teraz nie mam zbyt wiele czasu... ale tak od wtorku... to mogę Ci
pomóc, gdybyś nie posunął się do przodu :)

gg: 323656

pozdrawiam,
pascalek
--